2009-03-16

Kontakt anyone?

Jag märker att många är för blyga för att kommentera mina inlägg. De som har min e-postadress skickar kommentarerna dit istället. Därför har jag lagt till epostadressen i min profil, så att alla ska kunna ha den förmånen.

Skriv gärna anonymt om det känns bättre. Skriv allra helst i kommentarsfunktionen i bloggen, så att andra kan vara med och diskutera. Om ni skriver mail där ni vill ha personlig rådgivning, så vill jag helst kunna publicera det på bloggen, så försök att anonymisera (ändra lite här och där) sådana detaljer som du inte vill ska komma ut. Ibland kan det vara svårt för mig att avgöra vad som är alltför personligt och känsligt. Att lägga ut hela sin identitet är normalt inte att rekommendera. Om du skriver kommentarer så går jag inte igenom dem, utan de publiceras direkt.

Bloggen har fler läsare än man kan tro av statistiken: både bekanta och FRA kan höra till dem.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Men det skulle vara kul att höra av er. Bara någon rad eller ett ord: Skit! eller Sktibra! duger bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.